ARVO ja Hyvän mitta mukana SuomiAreenalla

Yhteiskunnallisten vaikutusten todentaminen pitää saada avainasemaan tulevassa sote-mallissa. Tätä esitämme “Halpa hinta vai hyvä elämä – vaikuttavuus ratkaisee” -keskustelussamme SuomiAreenalla maanantaina 10. heinäkuuta.

ARVO on tänä vuonna ensimmäistä kertaa mukana Porin SuomiAreenalla. Järjestämme yhdessä Hyvän mitta -hankkeen ja SOS-Lapsikylän kanssa keskustelun teemasta ”Halpa hinta vai hyvä elämä – Vaikuttavuus ratkaisee”.

Keskustelu pidetään jo tapahtuman ensimmäisenä päivänä, maanantaina 10. heinäkuuta klo 15.15. – 16.30 Porin kaupungintalon pihalla. Haluamme nostaa siinä esille, että yhteiskunnallisten vaikutusten todentaminen täytyy saada keskiöön tulevassa sote-mallissa. Sosiaali- ja terveyspalveluiden tuottamisessa ei saa mittarina vain halpa hinta – palveluiden laatuun ja vaikuttavuuteen täytyy kiinnittää riittävästi huomiota.

Paneelikeskustelussamme ovat mukana sisäministeri Paula Risikko, Ajatuspaja Liberan toiminnanjohtaja Heikki Pursiainen, SOS-Lapsikylän kehitysjohtaja Kati Palsanen, Me-säätiön analyytikko Jussi Pyykkönen ja kokemusasiantuntja Yonatan Gebrenegus Osallisuuden aika ry:stä.

Jos olet Porissa, niin tule mukaan!