ARVOn hallitukseen uusia jäseniä

ARVOn hallitus saa kolme uutta kasvoa. Puheenjohtajana jatkaa Setlementtiliiton toimitusjohtaja Pentti Lemmetyinen.

ARVOn hallituksessa aloittaa vuoden alusta uusia kasvoja. Uusia tulokkaita hallituksessa ovat Rinnekoti-säätiön toimitusjohtaja Anu Kallio, Aspa-säätiön toimitusjohtaja Jyrki Pinomaa ja Invalidiliiton pääjohtaja Petri Pohjonen. Onnea uusille valituille!

Hallituksessa jatkavat Autismisäätiön Ritva Ulander, HOASin Matti Tarhio, Kierrätysverkko Oy:n Harri Välimäki, Lahden Diakoniasäätiön Tiina Mäkelä ja puheenjohtajana Suomen Setlementtiliiton Pentti Lemmetyinen.

Paikastaan hallituksessa luopuvat vuoden vaihtuessa Helsingin Diakonissalaitoksen johtaja Olli Holmström ja Invalidisäätiön konsernin toimitusjohtaja Juha-Matti Halmeenmäki.