Arvovallankumous-kirja nyt ennakkotilaajan hintaan

Arvovallankumous-kirja julkaistan 31. toukokuuta. Hanki kirja omaksesi jo nyt – saat sen puoleen hintaan!

Arvovallankumous-kirja julkaistaan 31. toukokuuta. Hanki kirja omaksesi jo nyt – saat sen puoleen hintaan!

Arvoliiton Eetti & Inno -tutkimushankkeen tulokset julkaistaan 31. toukokuuta. Hanke selvitti, mitä annettavaa yhteiskunnallisilla yrityksillä on tämän päivän Suomelle. Samassa tilaisuudessa päivänvalon näkee aihepiiriä käsittelevä kirja Arvovallankumous (Edita).

Kirjan 16 artikkelia ovat olleet kirjoitamassa mm. yrittäjä ja tietokirjailija Tapio Aaltonen, henkilöstöjohtamisen professori Anna-Maija Lämsä sekä innovaation, designin ja johtamisen professori Alf Rehn. Artikkelit käsittelevät yhteiskunnallista yrittämistä, eettisyyttä ja innovatiivisuutta eri näkökulmista.

Kirjan normaalihinta on 34 euroa, mutta ennakkotilaajat saavat teoksen puoleen hintaan eli 17 eurolla ( + postikulut). Early bird -hinta on voimassa 30.5.2018 saakka. Saat alennuksen koodilla ARVO. Alennus tulee näkyviin ostoskorissa sen jälkeen, kun olet syöttänyt koodin.

Kirjat lähetetään tilaajille 31.5.2018.

Tilaa kirja omaksesi nyt!