Soteuttamo 2.0 -kiertue lähtee liikkeelle 25.9.2018 Kajaanista

Sitran kehittämästä Soteuttamo-konseptista on jalostettu Soteuttamo 2.0 -kiertue. Kiertue käy syksyn 2018 aikana lähes 20 paikkakunnalla.

Tilaisuudet ovat avoimia matalan kynnyksen tapahtumia, joissa yksityisen, julkisen ja kolmannen sektorin palveluntuottajat voivat luoda kumppanuuksia ja rakentaa alueellista elinvoimaa yli toimiala- ja sek-torirajojen.

Kiertueen tarkoituksena on lisätä sote- ja hyvinvointialan PK-yritysten valmiuksia pärjätä, kun toimintaympäristö muuttuu vauhdilla.

Lisäksi TEM ja Sitra pilotoivat syksyn ja ensi vuoden alkupuolella kahdella alueella sote-kiihdyttämöä sote-alan PK-yrityksille ja järjestöille. Kiihdyttämön tavoitteena on tukea toimijoiden kasvua ja liiketoimintaa.

Soteuttamo- ja Kiihdyttämötoiminnassa ovat mukana TEM:n ja Sitran lisäksi Arvoliitto, Suomen Yrittäjät, Hyvinvointialan liitto ja Soste.

Soteuttamo 2.0 -tilaisuuksien päivämäärät löydät osoitteesta www.soteuttamo.fi Aikataulu päivittyy sitä mukaa, kuin tilaisuuksien ohjelmat valmistuvat.