ARVO-Päivä 23.5: Arvotoimijoiden kokoontuminen

ARVO-päivä kokoaa 23.5 ARVOn jäsenet yhteen keskustelemaan ajankohtaisista aiheista yhteiskunnalliseen yrittämiseen liittyen. Vieraspuhujina Cordant Groupin Phillip Ullmann, Laatukeskuksen Tani Järvinen ja Johtaja on media! Oy:n Jukka Saksi. Ilmoittautuminen käynnissä!

Klo 13-17, Suomen Diakoniaopiston auditorio (Alppikatu 2, Hki). Ilmoittautumiset sähköpostitse info@arvoliitto.fi

Lämpimästi tervetuloa ARVO-päivään!

ARVOn jäsenten omassa päivässä on luvassa tähtipuhuja ulkomailta, tuoreita tutkimustuloksia arvo-johtamisesta, AIMS- johtamis- ja laatujärjestelmän ennakkojulkistus sekä yhteisen tulevaisuutemme suunnittelua.

Brittiläisen Cordant Groupin hallituksen puheenjohtaja Phillip Ullmann päätti vuonna 2017 muuttaa henkilöstöalalla toimivan miljardibisneksensä yhteiskunnalliseksi yritykseksi ja on luvannut avata tätä päätöstä ja yrityksensä arvolähtöistä toimintaa meille tarkemmin.  Luvassa varmasti erittäin kiinnostava puheenvuoro yhteiskunnallisen yrittämisen puolesta! Lisätietoja vieraastamme esimerkiksi täällä.

Seuraavaksi saamme kuulla keskeisiä tuloksia Tradekan ja Diakoniasäätiö Foiben tilaamasta Sote-johtamisen arvot -tutkimuksesta Johtaja on Media! Oy:n Jukka Saksen esittelemänä.

ARVOn strategia -työpajassa mietimme yhdessä ARVOlle suuntaa ja tavoitteita seuraaville vuosille. Miten ARVO voisi olla paremmin yrityksenne tukena? Mitä toivoisit ARVOn tekevän tulevaisuudessa? Jäsenten näkemykset ovat ensiarvoisen tärkeitä, tulehtan jakamaan ajatuksesi!

Päivän lopuksi jäsenistö saa ensimmäisenä kuulla johtamis- ja laatujärjestelmä AIMS:in pilottihankkeen tuloksista Laatukeskuksen toimitusjohtaja Tani Järvisen johdolla.  AIMS:n tarkoituksena on tukea yhteiskunnallista vaikuttavuutta tavoittelevaa johtamista ja hanke toteutetaan yhdessä Suomen Laatukeskuksen kanssa.

Ja mitäpä olisi jäsenpäivä ilman verkostoitumista ja kokemusten vaihtoa samanmielisten kollegoiden kanssa! Päivä päättyy vapaaseen verkostoitumiseen virvoketarjoilun kera.

Tervetuloa! Ilmoittutuminen sähköpostitse info@arvoliitto.fi, tulkaa isommallakin porukalla!

Innostunein terveisin,
ARVO-tiimi